Badhuset




Idag va jag hem till Lotta en sväng och skrev lite på vårat grupparbete som vi gör tillsammans med R. Det är nästan färdigt.. Nästa vecka ska vi skriva klart det, det kommer bara ta nån dag så det känns såå skönt. Äntligen lite lugnare i skolan. Imorron ska jag och Noel till öppna förskolan med L och hennes barn L, och J med sin son H :) Ska bli nice. I helgen blir det att mysa med Noel en massa, jimmy ska jobba =/

Senare idag ska vi iväg till badhuset och bada lite med Noel (hade vi tänkt iaf). Vi har köpt årskort där. Jag har faktiskt varit duktig och simmat på sista tiden, jimmy också för del delen. Typ varannan dag sen i början på jan :) Mamma har tagit Noel så jag jag och Jimmy kunnat simma tillsammans.

.:Nypan:.

Dykning på babysimmet

 

 

 

 





Kommentarer
Postat av: MARINALe

Do you recognize that this is the best time to receive the business loans, which will make you dreams real.

2012-03-19 @ 10:51:39
URL: http://goodfinance-blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0