Barnmorskan



Dags att göra sig klar för att åka till barnmorskan. Har ju inte varit där mer än en gång, och det va ju ca 13 veckor sen. Idag blir det väl säkert nått stick, antingen i fingret eller armen(eller kanske båda?) =/ Och en vikt kommer dom väl ta. Jag har inte vägt mig sen jag va där sist, gah jag vill inte veta hur mkt jag väger nu.. Har ju aplätt att lägga på mig. Med Noel gick jag upp 25 kg och hade 10 kg kvar när jag blev gravid igen. Not good. Jaja får ta tag i det sen till sommaren eller så.. Eller förblir man väl ett fetto.. Det återstår att se.

Så vad händer annars i mitt liv? Jag går fortfarande i skolan. Tentade "tentan från helvetet" den 19:e jan. Det kändes bra så jag tror jag klarade mig, men man vet aldrig.. Får inte veta svaret förrän om några veckor =/ Förutom skolan så tar Noel upp hela min tid, inte en lugn stund om dagarna.

Idag ska jag tjata med Jimmy till Falun, ska kolla på en barnvagn på babyproffsen. Ska kolla på en vagn jag la upp här i bloggen förut, en babytravel dublin syskonvagn. Va in till barnens hus i Gävle för några dagar sen och kollade på en annan syskonvagn, en carena double swing. Nån av dom blir det nog, frågan är bara vilken..

.:Nypan:.


Taget den 29/9-2011 av en bekant till Jimmy

 

 

Jag och min fina son <3

Dec 2011








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0